איפה קונים ציוד דיג׳יי?

אנחנו נמנה כאן את החנויות המובילות בארץ שמתעסקות בתחום התקלוט. לרוב הן מציעות כל מה שצריך כדי לתקלט, כולל קונטרולרים, קומפקטים, פטיפונים. מיקסרים, אפקטים, רמקולים, סטנדים ועוד.

קילומבו

עם סניף בתל אביב וסניף בחיפה, מוכרים מותגים רבים בתחום הדיג׳יי והאולפן הביתי. יבואנית של מוצרי Native instrument

www.kilombo.co.il

חלילית

חנות ותיקה מאוד בתחום המוזיקה, גם היא כמובן יבואנית של מותגים מובילים, מוכרת ומספקת שירות לסוגים רבים של ציוד.

www.halilit.com

פאנקי דיג׳יי

חנות שהתחילה כחנות תקליטים והתגלגלה למכירת ציוד מוזיקה (כמו שניתן לראות באוזן השלישית למשל), אוספים מותגים מעניינים מאוד מכל ענפי התחום, דיג׳יי והפקה.

www.funkydj.co.il

כלי זמר

רשת ותיקה עם הרבה סניפים, בעיקר מתמחה בכלי נגינה אך גם מוכרת ציוד תקלוט והגברה

kley-zemer.co.il

 פיוניר

מותג מהמובילים בכל היסטורית ציוד הדיג׳יי שנים רבות מהווה סטנדרט בבמות הגדולות בכל העולם – זוהי הנציגות של פיוניר בישראל.

www.pioneerisrael.co.il

לסיכם העניין:

אלו בגדול החנויות המובילות בתחום בארץ, זה בהחלט הצע מכובד מאוד בהתחשב בגודל של המדינה וכמות התושבים. כל החנויות יחד מכסות את הרוב הגדול של כל המותגים המובילים מהתחום, כך שאם אין מוצר בחנות אחת הוא ימכר בשניה וכו׳. לרוב השירות מצוין בכל החנויות (אחרי הכל.. מוזיקה ואנשים שמתעסקים במוזיקה..), ובחלק מהחנויות גם קיימות מעבדות תיקונים ומימוש האחריות על המוצרים.

קיימת גם האפשרות של ייבוא אישי של מוצרים מחו״ל. אם מצאתם מוצר שאתם מעוניינים בו בebay או באתר אחר ברשת והמחיר גרם לכם לעשות קולות מוזרים מרוב שהוא זול, חכו, יש דמי משלוח, מכס, טיפול, מכון תקנים ואולי אפילו עוד בירוקרטיות. לפעמים לייבא באופן אישי מחו״ל זה באמת הדבר המשתלם ביותר אבל מומלץ להתייעץ עם מי שכבר עשה את זה ומי שמבין בתחום. אם המוצר שאתם רוצים כבר קיים בארץ ונמכר ע״י אחת מהחנויות, תבררו אם ההפרש שווה לכם את כל הבלאגן, שוב אנחנו אומרים: לפעמים כן, אבל מה שבטוח זה, שזה בלאגן..

 

תהנו!

השאירו תגובה

השארו מעודכנים וקבלו טיפים ומדריכים למייל